Donnerstag, 22. September 2011

Bebebe

-Nikomu nie podobaja sie nudziarze. Usmiechnij sie, zazartuj.
-Ale ja nie moge usmiechnac sie. Nie chce mi sie.
-Udaj, duzo kto tak robi.
-A ja nie chce udawac, chce byc prawdziwy
-Dlaczego nie bawisz sie z innymi dziecmi ?
-Mysle ze mam powazna misje do zrobienia w tym zyciu
-Ale przeciez spedzasz caly swoj wolny czas przy komputerze
-Nie mam odwagi aby zaczac
-Nie zdabedziesz jej w taki sposob
-Wiem ze kiedys jej mialem wystarczajaco, nie wiem co sie stalo. Chce to zrozumiec
-Chcialbys sie zmienic ?
-Musze. Nie moge sie zgodzic z porazka.
-Moglbym moze cos ci w czyms poradzic ?
-Nie wiem co moglbys mi poradzic. Chyba nie potrzebuje zadnej rady.
-Co z toba jest wtenczas ?
-Niewiem. Nie czuje sie spelniony
-Moze jestes chory ?
-Moze. Czasami czuje pustke w swej piersi. Nazwijmy to smutkiem.
-Znajdz dziewczyne
-Probowalem
-I co ?
-Dzialalo, ale tylko na poczatku.
-Wtenczas nie wiem czego potrzebujesz
-Odpiepsz sie. Skad ty to mozesz wiedziec ?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen