Sonntag, 17. Juli 2011

OSTR - To mamy we krwi

Wybacz brat ale nie jestem Superstar jak Adidas
Nie mam platyny jak Coldplay i Viva la vida, ale
Czy mi się przyda to w tej chwili by grać tu
Niczym walizka winyli i napój kiwi do skanku

Może być schłodzony kaktus, wchodzi dobrze na co dzień
Od tej baby co spod lady trzepie gołdę na lodzie
Choć ten syf to błogosławił pewnie Mojżesz na głodzie
Bo nie idzie się nie napić jak i spojrzeć co w wodzie

To ten projekt, czytaj blok, jak masz szanse - uciekaj
40 metrów - ZOO, tu się kaszle od lekarstw
Przez tą złość dla człowieka to jak koszmar
Dlatego dymem zatruci jesteśmy od środka

Zostać tu znaczy tyle, co w życiu się poddać
Bo zanim przyjdzie noc to światło zgasi gołda
Alko pompuje aorta, taka jest ponoć prawda
Nie trzeba mieszkać tu by wiedzieć gdzie owoc diabła

Jeśli nadejdzie szansa aby móc stąd się wyrwać
Zapomnieć o slumsach i tym M2 bez kibla,
Brat skorzystam, choćby dla syna bracie wierz mi
Choć nawet gdy ucieknę blok pozostanie we krwi

Chciałbym dostać tą szansę by to zmienić
Dać ludziom raj zamiast bloków i kamienic
To jest w nas aby wierzyć w co nieosiągalne dotąd
Chyba, że tu zamiast szczęścia ślepych odnajdzie mołotow ej
To tylko beton dla okrojonej dupy - sufit,
podłoga, ściany i przyklejone uszy, uczy
życie pokory, zwłaszcza tych wyszczekanych
29 lat tu słyszę pij albo zabij

Dziś mam swoją oazę, z okien oglądam jezioro
Nie budzą mnie alarmy z kolejną Auto szkodą
To przez zazdrość ponoć i nienawiść na zabój
ze 100 aut pod blokiem zawsze trafiało na mój

Jednych dosięga nabój a chcieli zacząć z jutrem
bo ktoś z Londynu mówił, że za pracą idzie sukces
Mówisz: kochamy Unię, brat Ty mi nie pierdol
I tak z nas każdy płaci tu za litr mleka Euro

Może stąd ta pazerność lub nie do nas to się świeci
Myślisz, że jesteśmy lepsi jak widać po nas przepych
Ten hajs Cie nie uleczy, raczej narobi wrogów
Chociaż każdy jakby mógł wyrwał by nogi Bogu
Powód to rzeczywistość, brak szansy dla najlepszych
Nawet gdy się zdołasz wyrwać te slumsy mamy we krwi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen