Dienstag, 18. Oktober 2011

Booring

Nezinau kur padariau klaida, berods viskas klostesi gerai ir stai atejo laisvdienis ir prasidejo sunkumai pilvo srityje. Tris dienas nesedejau ant klozeto, tris dienas tai mane vare is proto. Negalejau mokytis, negalejau nieko daryti - savaite buvo puiki visais atzvilgiais, savaitgalis buvo panasus i pragara. Dabar bandau suprasti kur padariau klaida. Galbut mano pernelyg intensyvios treniruotes leme tai kad praradau gyvenimo dziaugsma ir visas jegas tam kad ji atrasciau. Mat, labai stipriai noriu padaryti spagata ir man tai uztrunka daugiau laiko nei tikejausi. zinau kad tam reikia daug laiko ir disciplinos, jau 4 su puse menesio bandau ivykdyti sia misija. Galbut nuiovargis, o galbut tiesiog per mazai skysciu vartojau. Siandien isgeriau keleta puoduku vandens su avietemis, ir jauciuosi geriau. Dukart sedejau ant klozeto ir jauciuosi dvigubai lengvesnis. Nezinau kaip toli dar nuzengsiu eksperimentuodamas su savo kunu. Kartais galvoju kad galiu rimtai susizaloti, todel ir nustojau praktikuoti taoisma ir nusprendziau susikaupti ties darbu prie vienos technikos. Kartais galvoju kad viskam gyvenime galima leisti teketi pasroviui, kart nuo karto nustatant krypti, taciau jeigu duociau savo protui ir kunui laisva valia, jis greiciausiai priliptu prie spalvoto, mygciuojancio ekrano ir stebetu ivykius jame. Kur as nusiritau ? Pratinu save prie disciplinos, vartoju ja mazomis dozemis, stengiuosi tai daryti be skausmo, tam kad mano protas nepradetu sabotuotis pries mane del pokyciu, kaip jogoje, taciau kiekviena diena as jauciu kad tuo neuzteka. Kad pasiekti tiksla, kuri sau pastaciau, reikia daryti daug daugiau, buti kone ne antzmogiu kiekviena diena. Kartais man atrodo kad esu jau arti, turiu plana ir vykdau ji kiekviena diena. Kartais man atrodo kad man reikia nusiraminti.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen